Tekstylia hotelowe – co warto mieć?

Każdy biznes zarabia na kliencie. To właśnie wszyscy przedsiębiorcy stają aż na głowie i rzęsach, aby przyciągnąć do swoich lokali klientów, czy zachęcają ich do skorzystania z usług. Jednak aby ktoś zdecydował się nam zaufać zarówno nasze usługi jak i lokal muszą coś sobą reprezentować. Najlepiej wiedzą to właściciele hoteli, którzy starają się zadbać o porządne wyposażenie. 

W hotelu liczą się nie tylko tekstylia 

tekstylia hotelowe - producentKiedy w miejscu takim jak hotel zjawiają się turyści zwracają baczną uwagę na wszystko. Czy jest czysto, czy znajdują się czyste ręczniki jak również to czy pościel wygląda na świeżą i wymienioną na przyjazd. To są podstawowe rzeczy, które są ważne także pod kątem higieny osobistej. Jednak nie tylko. Jak się okazuje na ocenę hotelu mają wpływ również inne czynniki, które często są pomijane bądź uważane za nieważne. Okazuje się jednak, że tekstylia hotelowe – producent to nie tylko ręczniki i pościel ale wszelkie inne produkty wykonane z materiału znajdujące się w obiekcie hotelowym. Są to dla przykładu zasłony. Jeśli placówka mieści się przy głównej, dość ruchliwej ulicy warto jest mieć zasłony z nieco ciemniejszego i grubszego materiału, które nie będzie do pokoju przepuszczało światła latarni. Oprócz tego warto jest zwrócić uwagę na tekstylia, które znajdują się w pionie restauracyjnym. Czyste, świeże i pachnące obrusy to niezwykle ważna kwestia. Nikt przecież nie lubi siedzieć przy brudnym od sosu czy zupy obrusie.

Jeśli okaże się, że poprzedni klient nabrudził obrus powinien być bezwzględnie od razu wymieniony przez obsługę restauracji i oddany do prania. Dodatkowo warto jest uczulić panie sprzątające pokoje, żeby na bieżąco sprawdzały stan techniczny prześcieradeł, koców, poduszek oraz innych tekstyliów hotelowych.